miercuri, 13 aprilie 2011

Am fost violata. Ce fac?

Draga dr. X - Am 13 ani si nu stiu cui sa spun asta. Parintii mei vor sa-mi iau examenele, asa ca ma trimit la un barbat care ar trebui sa ma mediteze la matematica. Dar el imi atinge penisul si ma pune sa i-l ating pe al lui - si eu nu vreau.


Draga "persoana abuzata sexual" - In primul rand, NU ESTE VINA TA. Apoi, NU FACE NIMIC DIN CE NU VREI SA FACI. Ai putea sa incepi prin a refuza sa te mai duci la el. Spune-i cuiva ce ti s-a intamplat. Cel mai bine ar fi sa Ie povestesti parintilor, chiar daca te simti putin jenat-ei vor sti ce sa faca. Continua sa povestesti, pana cand cineva ia atitudine, pentru ca asa ceva trebuie sa inceteze. Daca ai discutat deja cu parintii tai despre sex, utilizand cuvinte precum penis sau vagin, vei putea folosi usor acesti termeni. Atunci, cand se petrece ceva care nu iti place, le poti spune parintilor, fara jena. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu