miercuri, 6 iulie 2011

Anonim

:(( si eu am patit acelasi lucru....dar e vorba de un tip foarte influent.....m-a luat de la munca cu forta,m-a bagat in limuzina lui si am fost dusa la vila lui din Corbeanca...acolo a fost un fel de petrecere pt erau mai multi tipi si inca doua fete.le spunea ca sunt femeia lui dar ma lua de par si ma batea.apoi i-a pus pe doi din prietenii lui sa ma batjocoreasca..spunea ca vrea sa-si vada femeia la munca si pt ca sunt obraznica ma scoate la produs 1 an..l-am implorat sa-mi dea drumul si i-am jurat de acum incolo voi face cum zice el numai sa-mi dea drumul....m-am incuiat in casa acum si nu stiu ce sa fac...sunt distrusa,ma gandeam sa ma sinucid,oricum nu ma poate ajuta nimeni...si nici nu as vrea sa faca rau familiei mele din cauza mea.

2 comentarii:

  1. Buna Ana , sunt un baiat din Ploiesti si am gasit din intamplare acest articol, ce ai patit tu mi se pare foarte rau ....Cred ca nici acum nu ti-ai revenit psihic ...Daca vrei sa mai discutam si poate sa incerc sa te ajut da-mi un email la adresa ganea.burtica@yahoo.com !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna... de ce nu te duci la politie sa reclami ..?

    RăspundețiȘtergere