miercuri, 13 aprilie 2011

Am fost violata


“Am fost violata de unchiul meu in mod frecvent, timp de mai multi ani. Nimeni nu m`a crezut, nici macar mama mea. Am fost la politie sa`l reclam, dar ce folos ? Nimeni nu m`a ascultat . Sunt disperata si am nevoie de ajutor !”
 Acum doua zile am fost oprita pe strada de o fata cu ochii in lacrimi. M`a rugat disperata sa`i ascult povestea si sa o ajut in vreun fel. Numele ei este Angela Toader, locuieste in Bucuresti, are 15 ani si este gravida in 2 luni cu unchiul ei. Marturisesc, ca povestea ei m`a cutremurat si m`a umplut de ura pana in adancul sufletului fata de unchiul ei, dar si fata de justitia romana. Oare, cum e posibil  ca in secolul 21, o fata sa fie violata si nimeni sa nu miste un deget ? Este strigator la cer.
Angela este o fata frumoasa, are niste ochi mari si atat de albastri…pacat ca in ei nu se reflecta decat suferinta, groaza si umilinta. Ea, ca victima, este judecata si pusa la zid de justitie.
 Ieri, impreuna cu Angela, am fost iar la politie si in urma presiunilor facute, au acceptat sa dea o declaratie si sa`i fie recoltate probe de la Institutul de Medicina Legala. Astfel, violul a fost confirmat si in sfarsit, lucrurile au intrat in normal, cu unchiul retinut pentru 24 de ore si propus pentru arestare.
Din pacate, Angela este doar una din miile de victime ale unor animale ce de multe ori scapa basma curata. Justitia romana ramane in continuare, neputincioasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu